اتاق حمل نوشابه

اتاق حمل نوشابه

اتاق حمل نوشابه مدل (H-547)

اتاق حمل نوشابه مدل (H-547 )اتاقهای فلزی مخصوصی هستند که قابلیت اتصال به شاسی کامیونها را دارند و همانطور که از اسم آنها مشخص است به منظور انتقال مایعات مختلف اعم از نوشابه، آب معدنی به مکانهای دیگر می توان این کاربری را مورد استفاده قرار داد. این نوع از اتاق ها به دلیل داشتن استحکام بالا و مقاوم بودن در برابر سرما، گرما در بین مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده اند و بسیاری از افراد برای جابه جایی کالاهای خود در مسیرهای بین شهری و درون شهری این نوع اتاق حمل را انتخاب می کنند.

طراحی ظاهری اتاق های حمل نوشابه

این نوع اتاق های حمل با شیب مناسب طراحی شده اند به نحوی که می تواند از سرریز شدن مایعات در حین عبور از دست اندازها و جاده های ناهموار جلوگیری نماید. در نتیجه به محصولات داخل این اتاق آسیبی وارد نشده و خسارت احتمالی در این زمینه را تا حد زیادی کاهش دهد.

درب های بغل این نوع اتاق ها از نوع کرکره ای، ساخته شده از با کیفیت ترین نوع آلومینیوم و مجهز به قفل هایی مخصوص می باشد که امنیت کافی را برای این اتاق حمل فراهم می نماید. لذا شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر در مورد ایمنی این کاربری نسبت به حمل انواع نوشیدنی به مکانهای مختلف اقدام نمایید. برای اتاق های حمل نوشابه به صورت پیش فرض قفسه هایی طراحی شده است اما نوع چیدمان این قفسه ها براساس سلیقه و نظر مشتریان قابل تغییر می باشد.

ساختار اتاق و کف

دیواره جلو، عقب و سقف این اتاق های حمل از جنس ساندویچ پانل با ضخامت ۴ سانتمیتر می باشد و برای کف آن از ورق آهن از نوع آجدار با شیب استفاده شده است. جنس دیواره های جدا کننده پروفیل های آهنی می باشد. همچنین این اتاق حمل به امکاناتی مانند ضربه گیر دور کلاف عقب و بغل و سیستم روشنایی داخل اتاق مجهز می باشد که باعث شده کار کردن با این دستگاهها آسانتر شود.
یکی از نکات مثبتی که برای این اتاق های حمل نوشابه در نظر گرفته شده است استفاده از لیفتراک برای بارگیری محصولات می شود که می تواند این فرایند را تا حد زیادی آسان نماید.

مشخصات فنی

ابعاد بیرونی ابعاد داخلیطول : (میلیمتر) ۵۰۰۰ طول : (میلیمتر)۴.۸۰۰
عرض : (میلیمتر) ۲.۳۸۰ عرض : (میلیمتر)۲.۲۷۰
ارتفاع : (میلیمتر)۳۰۰۰ ارتفاع : (میلیمتر)۲.۱۶۰
حجم۲۳.۵ متر مکعب
شاسیساخته شده از فولادهای بادوام مانند St.52-3 / Qst 380
تجهیزات قابل سفارش
جعبه ابزار بزگ به ابعاد۴۸۰۴۵۰۱۰۰۰ میلیمتر، جعبه ابزار کوچک به ابعاد: ۴۵۰۴۵۰۵۱۰ میلیمتر/ ۴۵۰۳۵۰۴۱۰ میلیمتر، پروفیلهای آلومینیومی بیرون رنگی، گلگیر ۲/۴ عدد، سپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *